Hvordan kan europæiske tech-virksomheder øge deres gennemslagskraft på det konkurrenceprægede, globale marked? Hvordan vil livet i vores digitaliserede verden udvikle sig i de kommende år? Og hvad vil kendetegne fremtidens førende digitale produkter? Det kan eventet Future Product Days måske svare på.

Fra 24.-26. september bringer Future Product Days over 2.500 af Europas førende digitale eksperter sammen i København til workshops, roundtables og keynotes. Det tre dage lange program sætter fokus på, hvordan europæiske digitale produkter kan drive innovation og vækst.
-Future Product Days er stedet, hvor Europas tech entusiaster mødes for at dele viden og diskutere morgendagens digitale verden. Eventet er målrettet praktikere og udviklere, og giver førstehåndsindsigt i Europas tech landskab og fremtidens digitale produkter, fortæller Kristian Friis, der er administrerende direktør i Framna Danmark, hovedsponsor og medskaber af konferencen.
Temaer og keynote-talere
Årets program er bygget op om fire emner, der definerer fremtidens digitale innovation:
• Digitale produkter
• Brugeroplevelse (UX)
• Kunstig intelligens i produkter
• E-commerce
Keynote-talere:
• Google, AI & Programs Lead, Jenni Munroe
• Microsoft, Principal Director of Product Design, Dave Crawford
• Digitaliseringsminister, Caroline Stage Olsen
Samt nøglepersoner fra Netflix, Nielsen Norman Group, Mercedes-Benz.io, Siemens Healthineers, GitHub, Zalando, Miro, Boozt.com.
Flere hovedtalere annonceres løbende frem mod eventet.
Future Product Days finder sted I Lokomotivværkstedet den 24.-26. september.