Grundfos Chat er en ny online-mulighed for at springe telefonkøen over og få personligt og hurtigt svar på pumpespørgsmål.
Med lanceringen af Grundfos Chat får installatører, rådgivere og andre fagfolk endnu en mulighed for at få øjeblikkeligt svar på pumpespørgsmål lige, når de opstår i dagligdagen. En stab af meget erfarne Grundfos-medarbejdere sidder klar ved skærmene for at hjælpe med både tekniske, servicemæssige og praktiske emner.
-Nogle foretrækker at ringe. Andre bruger mail, men for rigtig mange er chat blevet den hurtigste og mest uformelle måde at kommunikere på, siger Jan Warrer.
Han tiltrådte den 1. september jobbet som administrerende direktør i det danske salgsselskab, Grundfos DK, blandt andet med en mission om at skabe den bedste digitale oplevelse for kunderne.
-Her er Grundfos Chat et rigtig godt supplement til vores øvrige digitale værktøjer og apps. Men med chat tilfører vi den digitale kontakt en personlig og individuel dimension, siger han.
Der er adgang til Grundfos Chat fra hjemmesiden http://www.grundfos.dk alle hverdage fra kl. 8 til 15.